Termeni și Condiții de Returnare pentru Piese Auto
-
Termenul de Returnare:
- Indică perioada în care clienții pot returna produsele achiziționate. Acest termen poate varia, dar de obicei este de 14-30 de zile de la primirea comenzii.
-
Starea Produsului:
- Specifică condițiile în care trebuie să se afle produsul pentru a fi eligibil pentru returnare. De obicei, produsele trebuie să fie în stare originală, neutilizate și să aibă ambalajul original intact.
-
Procedura de Returnare:
- Furnizează pașii clari pe care clienții trebuie să îi urmeze pentru a returna un produs. Acest lucru poate include completareaIn conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul Foidearc SRL, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de Foidearc SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.
unui formular online, obținerea unui număr de autorizație de retur și instrucțiuni privind expedierea.
-
Costurile de Returnare:
- Clarifică cine suportă costurile de returnare. Unele companii oferă returnare gratuită, în timp ce altele pot percepe o taxă sau pot transfera responsabilitatea clienților.
-
Rambursarea sau Schimbul:
- Detaliază modul în care se va rezolva returnarea. Dacă clienții primesc rambursarea, cât timp durează acest proces, sau dacă există opțiunea de a schimba produsul cu altul.
-
Excepții sau Restricții:
- Enumeră eventualele excepții la politica de retur sau restricții asupra anumitor produse care nu pot fi returnate.
-
Contact pentru Asistență:
- Oferă informații de contact pentru departamentul de relații cu clienții sau suport tehnic, pentru a facilita comunicarea în caz de întrebări sau probleme legate de retur.
-
Politica de Returnare a Produselor Defecte:
- Dacă produsul este defect, clarifică procedura specială pentru returnarea acestuia și înlocuirea cu un produs funcțional.
-
Perioada de Rambursare:
- Specifică în cât timp clienții pot aștepta să primească rambursarea după ce produsul a fost returnat.
Este important ca aceste informații să fie prezentate clar și accesibil pe site-ul tău pentru a oferi o experiență de cumpărare transparentă și fără complicații pentru clienți.